среда, 8 февраля 2017 г.

Рефлексія. Модуль четвертий

Як чудово починати робочий день з ранкової зарядки!
Сьогодні була напружена робота з вивчення різних видів оцінювання. Спочатку я згадала не всі види, але до кінця модуля ми повторили всі необхідні форми і види оцінювання проектної діяльності.
Цікаво було дізнатися про різницю між вхідним і попереднім оцінюванням. Для вхідного я із задоволенням створила опитування і розмістила його на новоствореному блозі.
Буде корисно використовувати таку форму початкового контролю у майбутній навчальній дільності.
Також мене зацікавили такі форми поточного оцінювання, як ЗХД, Т схема і організаційна діаграма. Раніше, я навіть не замислювалась, що можно використовувати діаграми для підсумкового контролю проектної діяльності.
Дуже важко було розібратися в контрольному списку оцінювання, лише після перегляду шаблонів-прикладів, я трошки опанувала цей інструмент.


Комментариев нет:

Отправить комментарий