Сьогодні була обернена діяльність до сьомого модуля. Ми оцінювали описану дільність учнів. Складність полягала в тому, що дільність ми оцінювали іншого вчителя. Я впереше використовувала ситему 3-2-1 і вона мені сподобалась своєю легкістю і ефективністю у використанні.
Таким чином, я отримала декілька коричних зауважень до проекту від іншого вчителя і самій було цікаво "переключитись" на іншу роботу.
Також, для мене особисто, було корисно ще раз переробити ситему оцінювання, який ми розглянули на третьому модулі. Знову оновила портфоліо і вже з гордістю помітила, що майже все в ньому наповнили.
Корисно було нагадати різницю між формальним і неформальним оцінюванням. Ну і на кінець навчання захопливе знайомство з сайтом https://learningapps.org/
Корисно було нагадати різницю між формальним і неформальним оцінюванням. Ну і на кінець навчання захопливе знайомство з сайтом https://learningapps.org/
Комментариев нет:
Отправить комментарий