понедельник, 6 февраля 2017 г.

Рефлексія. Модуль другий

7 лютого відбувся другой модуль навчання.
Для себе в цей день я взяла багато цікавого, працювали в інтенсивному робочому ритмі. Ознайомилась із таксономією Блума і порівняла їх з основними навичками, які необхідні учням у 21 столітті. Зясувалось, що не на всі навички я звертала увагу у своїй навчальній діяльності. І обовязково врахую їх у майбутньому.
На мою думку, на сьогоднішньому тренінгу найцікавішим було обговорення тем індивідуального проекту. Нажаль, не з першого разу мені вдалося влучно сформулювати таку мету проекту, щоб він використовував практичне дослідження. Завдяки допомозі тренера згодом у мене зявилось декілька ідей, з яких, на мою думку, я обрала найвлучнішу на данному етапі. Було важко спочатку стисло сформулювати опис пректу для плану, але при роботі над буклетом, це вже вдалося зробити більш вдало.
Я дуже задоволена, що мені швидко вдалося зробити буклет проекту, працювала над ним з цікавістю і заохоченням. Подібні навички обовзяково знадобляться при створенні буклетів майбутніх навчальних проектів.
Не так легко, як бажалось, далося оцінювання портфоліо. Лише два пункти ми проаналізували щодо власного проекту, але вони змусили замислитися над актуальністю теми, наскільки вона розвиває навички 21 сторіччя, її відповідності державним освітнім стандартам. Буде цікаво надалі оцінювати навчальний проект і враховувати критерії оцінювання при створенні майбутнього навчального проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий