среда, 8 февраля 2017 г.

Рефлексія. Модуль третій

На третьому модулі мені сподобались групові завдання, як ми вчились спілкуватись. Дуже ефективним виявилось обговорення проекту в парах, я отримала пару влучних зауважень.
Цікавими виявились завдання з наповненя плану вивчення теми. Корисно було ще раз переглянути Державний стандарт освіти, навчальну програму в розрізі обраної теми. Не так легко вдалося чітко сформулювати навчальны цілі та очікувані результати навчання учнів, але врешті-решь, після обговорення, я це виконала.
Мене дуже зацікавив проект http://miksike.net.ua/ з його інтерактивними вправами і вікторинами і я їх обовязково буду використовувати в навчально-виховному процесі.
Не складно було зареєструватись і створити свою вікі-сторінку, для спільного створення сторінки про наш тренінг.
Жвавим виявилось обговорення ключових, тематичних та змістовних питань. Частково я була не згодна з деякими зауваженнями тренерів, намагалась відстояти свою думку і в процесі спільного обговорення дещо змінилась проблематика майбутнього проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий