среда, 15 февраля 2017 г.

Рефлексія. Модуль вісім-дев`ять


Сьогодні ми опрацьовували таку складу тему, як диференційований підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів. Цікаво було пройти самоаналіз за допомогою опитування щодо забезпечення диференціації. Обовязково потрібно буде його використати на пед нараді у школі.

Особливо змусили замислитись такі питання, як "мої сильні і слабкі сторони диференційованого навчання" 
Тому корисно було оновити план мого проекту з урахуванням оцінювання учнів із низьким і високим рівнем навчання.
Дуже жваве обговорення викликала тема пед наради і особливо питання "Як ми можемо заохотити та підтримати учнів під час того, як вони приймають на себе нові ролі, які дають їм змогу найкраще застосувати їх індивідуальні здібності та схильності в процесі навчання?" Скільки цікавих історій з нашої педагогічної діяльності ми згадали.


Комментариев нет:

Отправить комментарий