понедельник, 13 февраля 2017 г.

Рефлексія. Модуль шість-сім

Шостий модуль я опанувала на вихідних т.я. поверхово ми його вже розглядали. Теми були знайомі і легкі "Безпечне і відповідальне використання Інтернету" Тим паче, що ця тема часто зустрічається серед тем уроків і багато цікавої інформації можна буде використати у навчальній діяльності. "Спілкуванян в Інтернеті" - теж не викликало занепокоєння, тема всім знайома і цікава. Використання сервісів веб 2.0, мережеві опитувальники додавання посилань у вікі-сторінки ми вже використовували на попередніх заняттях, тому модуль був простий і цікавий. 

На сьомому модулі перед нами поставили дуже цікаве завдання - створити блог учня, який виконує мій проект.

При створенні блога проблем не виникло, це вже мій другий блок за цей тренінг. Окрім того, нагадали як створити і наповнити вікі-сторінку. особливо цікаво було використовувати свій підпис при спільному наповненні вікі-сторінки.
Наповнення блогу учня надихнув мене на використання зацікавлюючих прийомів при оформленні проекту, приміром використати назву "маршрутний лист", "етап", призначити "ролі" учням всередині групи. Я зовсім по-іншому окинула оком свій проект, начебто з середини. Намагалась реально оцінити час, який знадобиться учням на їхньому рівні для виконання проекту і відкоректувала інструменти формуючого оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий